Nu har vi också hittat ut i cybervärlden...

Tack vare min minsta dotters hjälp har jag nu en blogg... Hjälp! Jag som tycker det är jättekul att läsa på andras hemsidor och andras bloggar ska nu försöka mig på detta.
Idag har jag och goe Gaston varit i Vireda och tränat spår och uppletande tillsammans med Anngreth och Martin. Ett blåsigt träningstillfälle kan man lugnt säga men lyckat.
Det är lite kul med uppletandet tycker jag eftersom vi inte direkt har tränat ihjäl oss på just detta. Det är inte tal om några spikraka skick men faktum är att Gaston ångar ut hyfsat rakt ändå. Eventuellt kan ju detta bero på slumpen, upp till var och en och tro vad man vill. Alla tre hundarna (Mog och Knuffa) fixade uppletande helt ok. Nåt litet tugg här och nåt litet byte där, är smällar man få ta och träna vidare på.
Spåren gick kalasbra för alla tre. Trots ett himla blåsande så nosade de sig fram till sina pinnar. Vissa, no names, struntade givetvis i att plocka upp en av sina, markerade tydligt men valde att traska vidare. Upps!
Inget kort från dagen men väl från förra veckans underbara Sälen-vecka.
Till dig som hittat hit önskar jag och Gaston en härlig dag!
image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0