Inget särskilt

Vi har inte tränat något nämnvärt. Rent av legat lite på latsidan eller om man hellre vill kan man kalla det avsedd vila inför nästa träningsomgång som blir imorgon...  Det låter lite mer som typ Clüft och Kallur, eller?

Igår gick vi en långpromenad med pudelgänget och det är alltid uppskattat, dels av Gaston och även av lilla Sanny som tycker det är kul att träffa några sin rasfränder. Gaston skötte sig alldeles utmärkt igår, inga fula inviter på lila Lovis det var snarare en av dvärgpudlarnas rumpor som var mer intressanta men det är inte bara lilla Sanny som kan förvandlas till Tekla huggorm, det ligger nog i släkten tror jag. Skitsamma vi hade en mysig promenad i alla fall.

Idag - stavgång och minimal inomhusträning. Kände en liten, liten tendens hos Gaston att ha lugnat ner sig en aning, är inte lika tokig på promenaden utan kan trava bitvis. Han har himla svårt för det annars utan galopperar mest omkring från luktfläck till luktfläck. Kanske, kanske kommer han snart förvandlas till en cool, stabil kille som minsann har annat än brudar i hjärnan. Never give up!

Det här kortet är också från i somras när vi var på Flattemästerskapet. Jag har inte sagt att han skall lägga sig utan rätt som det var så låg han bara... Vaddå blöt om magen, tänker på träningen i måndags när han inte ens kunde sitta för det var blött.
image12

Nu ska jag strax åka och hämta tjejerna som tränar brottning med sitt fotbollslag på onsdagar. Häftigt tycker jag. Sist när jag hämtade gick jag in och kollade lite. Fick värsta nostalgiflashbacken I dom lokalerna sprang vi omkring i min forna ungdom. Det är samma lukt ÄN. Så där svettigt och instängt, urläbbigt! Mendet är säkert en himla nyttig träning tror jag. Jag blev trött bara jag tittade på.
Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack för ditt inlägg.. sjutton år är en lång tid och det är så jäkla ledsamt o tomt här hemma nu.

Härliga bilder på badpojken!

Ha det gott!

2008-02-13 @ 21:19:12
URL: http://web.telia.com/~u22515698

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0