I´m going crazy!

Igår kom Apportören och jag kollade på alla härliga jaktprov som kommer under nästa år. Jag drömde mig bort och såg mig stå där med min fantastiske Gaston som springer dit jag pekar, tar markeringar som en gud och söker vilt som en galning. Åh, så himla kul!

Idag har jag landat på vår vanliga planet igen. Det där med att springa dit jag pekar, har vi någonsin tränat detta? Har jag någonsin sagt ut och menat rakt ut dit jag pekar med handen, armen, blicken och hela jäkla mig, har jag det?

Nu känns nästa års jaktprov oändligt långt bort, typ lika långt bort som att jag någonsin kommer hamna på månen.

Sen skulle jag ta julkort som alla andra duktiga, entuastiska människor har gjort på sina hundar, det är med luvor, utan luvor, med glitter och annat fint. Jag skulle minsann ha ett härligt snöigt julkort ute i vår fina skog. Vad händer, det är så mörkt och grått ute så det ser ut som jag försökt ta kort i ett mörkt rum utan blixt. Stackars hundar, de fick stå och sitta både här och där men alla kort blev skitdåliga. Jag blir så himla lack. Funderar på att göra tvärtemot alla andra och skicka ett riktigt jäkla sommarkort som julkort.

Nu ska jag gå dra nåt gammalt över mig.

Ärligt talat, hur jäkla kul är hon på en skala,  jag gav upp, hämtade en kudde och gick och la mig...


Grr

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Du behöver inte känna dig ensam ang detta med fotograferingen!! Får inte riktigt till det jag heller. Vi kanske skulle gå en kurs du & jag??!!



TASSAR Fia & Siri



2008-12-16 @ 17:38:45
URL: http://varldensbastasiri.blogg.se/
Postat av: Pernilla, Tilly & Glimma

Vi önskar er en Riktigt

GOD JUL

&

GOTT NYTT ÅR!!

2008-12-16 @ 22:14:41
URL: http://hem.bredband.net/pernsand
Postat av: Pernilla, Tilly & Glimma

Vi önskar er en Riktigt

GOD JUL

&

GOTT NYTT ÅR!!!

2008-12-16 @ 22:16:02
URL: http://hem.bredband.net/pernsand
Postat av: Karin & Menta

Jag kan lova dig att för vår del så kan man verkligen säga att skenet bedrar! Det som ser så idylliskt ut med glada barn och hundar föregås av mycket skäll (och en del svordomar) åt alla fyra.

Tur att Sofie köpt en snabb systemkamera så att man lyckas fånga de få sekunder när alla sitter still och ingen har dragkamp, kastar snöbollar, jagar snöbollar,gräver stora hål, tuggar på stjärngossestjärnan eller hittar på något annat skoj. Ha en bra Jul önskar vi i Örebro

2008-12-17 @ 21:52:51
URL: http://www.freewebs.com/redlegs/index.htm
Postat av: petra o greta

Inte lätt alla gånger hi hi Han är ialla fall sööööt din lilla gaston, med eller utan mössa!!!!

Postat av: Anonym

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR ÖNSKAR FIA 6 SIRI

2008-12-18 @ 22:29:38
URL: http://varldensbastasiri.blogg.se/
Postat av: petra o greta

Glömde säga en sak!!! GOD JUL på er alla!!!! Kram

2008-12-19 @ 10:12:29
Postat av: Maggan med flock

Jag håller verkligen med dig om det där med käcka julkort. Det står en lite upp i halsen. Men du kanske kunde ge den gode Gaston en liten snaps och låta honom posera fritt framför kameran. Kanske det skulle bli väldigt uttrycksfullt? Hur som helst så är det bara jul ett par dagar, och snart kommer våren. Fick du tag i Birgitta SW? Ha det gott och GOD JUL!

2008-12-19 @ 10:56:39
Postat av: Fia & Siri

När kommer julkortens julkort dvs det med dig Ing-marie & Gaston iklädda tomteluvor???



TASSAR Fia & Siri

2008-12-19 @ 18:16:40
URL: http://varldensbastasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0