Gott nytt år!

Hurra, sju sovmorgnar på raken. Det ska bli så skönt! Idag slutade jag dessutom kl 13.00 vilket inte gjorde saken sämre. Jag stack förbi A6 och Ikea. Gjorde lite fynd när de sålde ut hela julsortimentet för 9 kronor. Härligt att vara smålänning ibland. Köpte på mig lite av varje, bra-att-ha-saker.

Väl hemma så slängde jag bara i mig lite att äta och sen pep vi till skogs jag och flatten. Och, ja dummies var med. Vi tränade dirigeringar som just för tillfället flyter på så jag knappt tror det är sant. Jag landar nog snart men som läget är just nu är det riktigt kul.

Här myser han lite efter träningen


Imorgon blir det nyårsfirande med kompisar och det ska bli så härligt att träffa dom igen. Det går lite länge mellan varven.

Vår nya dator har kraschat igen så nu sitter jag med den gamla. Vi har världens snällaste kompis som hjälpt oss att gradera upp vår gamla så den är lika snabbt som den nya var innan den rasade samman.. Det varar väl tills jag lyckas få in något nytt virus i eländet. Skulle jag kunna en mikrodel av vad Jocke kan om datorer så vore jag expert. Han är helt sjukt duktig. Knappar och knåpar och laddar hit och dit och vips så fungerar allt. I´m impressed med stora bokstäver.

Nu ska jag skriva ett himla protokoll som jag lyckats förtränga i juletider. Jag fick förresten tillbaka min tenta igår och jag blev superglad, det finns hopp om min hjärna.

Från mig och Gaston - GOTT NYTT ÅR!
See you next year!

Kommentarer
Postat av: Anne Lise & Gerkan

Heisann!

Så heldig dere er som kan trene......., i teorien kan vi jo det også, men det er jo ap-kaldt;-)

Ønsker dere ett rett så framgangsrikt, spennende og godt nytt år!!!

See you next year!



PS.

flere bilder kommer:-)



Kram

Anne Lise & puss fra Gerkan

2008-12-31 @ 09:33:29
URL: http://www.gerkan.com
Postat av: petra o greta

Hej!!!! Grattis till lyckad tenta, du är inte bara bra på hund.... Gott Nytt ÅR!!!! Kram petra

Postat av: Kristin

Tittar in för att önska er ett riktigt Gott Nytt År!!!!



Kram kram

2008-12-31 @ 16:16:29
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Marie och "herr krut"

Gott nytt år på er! Jag har oxå 7 sovmoorrnar nu eller 6 mer precis, den första var idag och jädrar i min låda vi sov alla till kvart i 11. Gjorde precis som du igår och var ute o tränade dirigering. Nåja kanske lite enklare dirigering än vad du och flanen pysslar med. Bara synliga dummies eller med retning. Men det kändes bra iallafall :0) Ses på Söndag. Kramiz

2008-12-31 @ 16:56:12
URL: http://marieoemil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0