Jag har pratat med en "kändis"

Visst se ni, vi åkte till Gränna en sväng idag och där kom det fram en jättetrevlig kvinna till mig och pratade hund. Hon tyckte grabbarna var fina och vi pratade på om klickerträning och lite och varje. Jag tänkte när jag stod där att shit, jag känner igen henne men vem tusan är hon? Sen bröt hon vid något tillfälle på lite amerikanska och när hon tackade för att hon fått en pratstund och gick DÅ!! Jisses, det var ju Annika Östberg, kvinnan som suttit fängslad i USA i flera år. Jag hoppas hon får ett härlig liv och får njuta av det som jag uppfattade att hon gillar mest - hundar!

Coola killar som ligger precis nere vid hamnkiosken där det gick massor av folk och hundar.


Här sitter de så fint på piren och tittar in mot Gränna, eller ja åtminstone  Gunde tittar ju.



Han såg många häftiga grejer som små båtar och



stora båtar, typ Ebba Brahe


Gaston


Man blir törstig av att ställa upp som fotomodell. Vättern here we come.


De hade nog gärna kastat sig i men det blev inget med det.

Vi har haft två kanonsköna dagar och så har vi en dag till ledigt. Lyx!

Imorgon ska det spåras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0