Ifall någon undrar...

De svarte sov så sött hela natten trots eller kanske tack vare tacopajen!

 

Igårkväll var vi en sväng på klubben och tränade lydnad. Det var ju inte direkt trängsel på planen om man säger så. Alla hundarna – Gunde, Gaston, Knuffa och Saga tyckte det var ett bra initiativ att göra något annat än att behöva ligga och glo på julstök.

 

Gunde – go och glá!

Gaston – tjoho!

Knuffa – livet är en boll!

Saga – lilla hjärtat, hon var som en studsboll hela hon.

 

Vi var rätt nöjda när vi åkte hem.

 

Idag har jag lussat på jobbet, jäpp så är det. Första gången på säkert 15 år och vilka duktiga jobbarkompisar jag har. De sjöng så de gamle blev rörda till tårar vilket givetvis ledde till att den kortaste tärnan av dom alla också blev rörd. Kära nån, hur känslig får man bli?

 

Kvällen i mitt hem har jag tillbringat i soffan, zappandes mellan alla kanaler. Dötråkiga program överallt eller så var det så att jag inte fattade hur bra de var. Det blev liksom zzzzz som i zappa zom i mitt fall blev zova.

 

Zo long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0