På Ipren, nässpray och halstabletter kan man komma långt...

Jag kom ända till jobbet. Alltså nässpray är ju en skänk från ovan. Sprut i och vips kan man andas. När det börjar snora ihop sig igen så sprut i igen. Fungerar kanon. När jag nu lyckades släpa mig iväg till jobbet så tyckte jag att jag även kunde åka och träna en stund. Orkade dock inte stressa för att hinna till Jbk utan jag och Martin strålade samman i Huskvarna. Härifrån skulle jag kunna kopiera från förra gången vi tränade men herre gud det skulle ju tyda på dålig fantasi och det lider jag ju inte av direkt...

Så sammanfattningsvis - träningen gick kanon! Mest glad var jag när jag skulle visa vad jag specialtränat sen sist, att Gaston inte ska krypa iväg bara jag TÄNKER att jag ska börja gå. Fatta att när man ska visa och det funkar, det brukar det ALDRIG göra. Typ ni vet, funkar ju alltid på träning med skiter sig på tävling. Men idag glänste han flanen, låg så fint kvar så att han knappt fattade att han skulle följa med när jag väl gick iväg. Pussgurka!



Yeah men! Färdigbloggat för ikväll. Imorgon drar vi iväg till Göteborg med jobbet. Kommer inte hem förrän mitt i natten och hur i herrans namn jag ska orka släpa mig upp på onsdag kl 05.30 vet jag inte. Bestämde mig för att Carpe diem.

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Helene o Åsså

Jasså ni var å smygtränade i Hva! Jag o Sussi ska smygträna i Tenhult imon em, men du är ju i Götet imon, så vi får hitta på nåt i helgen istället kanske. Mina vänstersvängar har helt haverrrrerrat by the way... Jag får helt enkelt läsa en bok...

Kram!

2009-11-16 @ 22:37:26
Postat av: Anna-Lena W

Sköt om din förkylning så du är frisk till nästa lördag! Ha det så kul i vackra Göteborg! Tack för hälsningen :-)

Kram!

2009-11-17 @ 10:07:37
URL: http://www.svartalwen.com
Postat av: Anneli

Krya på dig! Kram Vännen!

2009-11-18 @ 10:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0