Nej jag har inte grävt ner mig men...

Allt i mitt liv går just nu i turbofart. Ska åka till Stockholm på stor arbetsterapeutträff imorgonbitt kl 06.10 och dyker ner i Jönköpings stad torsdag kl 19.00. På lördag är det konfa. Hur tänkte jag? När ska det fixas här hemma?

Gaston då, ja vi har tagit det lugnt och mest gått skogspromenader. Idag tog jag med mig trevliga dummies som för tillfället är mina favoriter (jämfört med vilt...). Gick en jäkla sväng på 2 timmar. Jag kastade dubbelmarkeringar under promenixen lite här och lite där. Ett par blev i en sjö som vi traskade förbi. Han var så nöjd och glad. Jag med så klart. Luften har gått ur fröken Jonsson lite känner jag. Ska ta nya tag efter helgen. Får väl titta lite när det är wt, det är ju alltid kul.

Jag vill också tacka alla er som ringt, messat, kommenterat på bloggen och mailat med massor av snälla ord. Vet ni, ordspråket - i nöden prövas vännen, är sant. Jag visste att ni fanns där och nu vet jag det ännu mer.

Kram till er alla från en ganska moloken en

Ja inte tusan kan det vara mig hon menar med moloken, eller?/Gaston


Kommentarer
Postat av: Marie och Emil

Bara att bita ihop och komma igen! Det ska jag göra! Häng med på WT i kalmar eller Nässjö vetja! Jag tänkte va med på båda.

Kram kram

2009-05-05 @ 19:59:23
URL: http://herrkrut.blogg.se/
Postat av: Fia & Siri

Ja du Ing-Mari håller helt m dig....när det "händer" nått i ens liv det är då man får "bevis för vilka som är ens vänner!!!!



KRAMAR & TASSAR

Fia, Disa & Siri

2009-05-05 @ 23:07:13
URL: http://varldensbastasiri.blogg.se/
Postat av: Anne Lise

Heisann!



Om det er en tröst Ing-Mari, så "kan ikke" Gerkan lenger dirigering.......:-(((



Vi er i Hofors nå og har det helt på G, ja bortsett fra da, ........



De små er bare söte og jeg håper de får ögom, mens jeg er her - vi reiser gjem på söndag/mandag.



Hörer du også kommer til kenneltreffen - så kult, da er det vel dags å begynne å se på hvilken gutt som skal med til Gjövik også;-)



Vi sysn - kram Anne Lise, som föler med deg!!!!!

2009-05-08 @ 07:40:24
URL: http://www.gerkan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0