Det blev panikplugg!

Hur blåst får man vara? Totalt tvärdrag, hjulet snurrar men hamstern är död, IQ badboll name it. Jag läste lite halvslött i studieguiden imorse och fick se att vi hade en inlämningsuppgift som skulle vara inne den 21 nov, på lördag. Vad bussigt tänkte jag och min ihoptorkade hjärna, att vi inte behöver lämna in den förrän på lördag. Då har jag ju två dagar på mig. Det hinner jag. Jag yrade iväg till jobbet och vid fikat berättar jag om min inlämningsuppgift. Men snälla Ing-Marie den 21 november är imorgon. Ja, eller hur säger jag och fortsätter prata. Så liksom landar det som hon sa, den 21 november är imorgon. Men kära nån, det är inte möjligt. Jodå, det var det. Så jag har pluggat som besatt, skrivit inlägg och kommenterar som en blådåre ända sen jag kom hem från jobbet idag. Jag orkar inte ens läsa vad jag skrivit, säkert fel saker på fel ställen. Bara att hålla tummarna!!! Jag har ju faktiskt imorgon på mig också. Jag får se det så här, jag kan softa loss helt lagligt på lördag istället för att sitta framför datorn (precis som jag inte kommer göra det ändå...)

Jag gjorde ett avbrott och stack ut med hundarna. Det slank visst med några dummies och det blev visst inkallning med BÅDE STÄLLANDE och LÄGGANDE i skogsmiljö också. Han kunde både stå och ligga. Jag vrålade så skogens alla djur försvann all världens väg. Hurra, du är bäst! Du kan ju! Jag måste bara skriva att vi INNAN inkallningen tränat linjetag och jag hade blåst stoppsignaler och haft mig. Han satte sig i alla fall inte på inkallningen. Må det vara för alltid!
Nå, jag ramlar väl ner med ett brak på jorden imorgon igen. Både när det gäller inkallningen och när jag läser inlämningsuppgiften.

Här sitter han och sitter

Nu ska jag bara vara!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: petra o greta

Vilken energi du har!!! Tycker du verkar hinna med hur mycket som helst!!! Vad är det för kurs eller utbildning du håller på med? Kram petra

Postat av: Fia & Siri

Vi håller tassarna & tummarna för att det ska gå bra med din "inlämningsuppgigft" ! Har bara en liten liten fråga ..... Hur många timmar innehåller ditt dygn??? Hur lyckas du hinna med så himmla mycket ??



Tassar Fia & Siri

2008-11-21 @ 17:16:42
URL: http://varldensbastasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0