Nu börjar det köra ihop sig...

Först ska jag ta mig runt tjejmilen. Den är nästa lördag och dit går det fort. Helgen efter är det debut i lydnadsklass 3. Är jag klok eller? Ibland undrar jag hur jag tänker eller rättare sagt om jag tänker alls...
 
Igår var vi i Djupedal och tittade på den lilla söta rottisvalpen Solo. Vilket charmtroll och hjälp vilka vassa tänder såna där små sötnosar har. Hade glömt det. Vi spårade och Gundes spår är lagt till handlingarna. För att inte överdriva så kanske typ halva gick ok, resten my god! Gasse missade två pinnar men skötte sina tassar fint. Jag tror alla hundar skötte sig faktiskt. Det var Gunde som vindade runt lite väl mycket. Gör om, gör rätt som det heter. Så nu ska jag göra det - rätt alltså (igen).
 
Tränat lite lydnad här hemma idag och vad kan jag skriva om det då? Ja, jag vet ju i alla fall vad vi behöver träna imorgon. Alltid skönt att inte stå där på träningen och känna att shit, vad gör jag här, vi kan ju allt! Undrar hur det känns förresten? Har liksom aldrig hamnat i det läget, någonsin med nån hund.
 
Nu är jag skitsur på datorn som inte kan vända korten rätt när jag ska infoga dem. Himla irriterande. Var väl inte meningen jag skulle skriva nåt i bloggen antagligen så då lägger jag väl av nu då.
 
En grej till bara. Avslutade helgen med att kolla på My när hon spelade med B-laget mot HFF. HFF ledde med 2-0 när My satte 2-1 sen slog hon såna hörnor så lilla mamman nästan dog av stolthet. På två av dem blev det mål och vips så vann Mariebo med 2-3. Go avslutning på denna helgen!
 
Hej svejs!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Lycka Till din hurtbulle ;-)

2013-09-05 @ 22:36:12
URL: http://izti.hundpoolen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0