Förkyld - IGEN!

Jag vet inte hur många gånger jag tänkt sätta mig och skriva i bloggen denna veckan men näe, icke. Veckan har liksom bara susat förbi. På tal om susa så fräste jag och Gaston iväg till Eskilstuna i fredags. Det var dags för första återträffen för oss som gick vårdhundsutbildningen samtidigt. Vi var ett 10-tal som kom och det var så givande. Vi delgav varandra tips och ideér. Hur det än är så tar ju liksom fantasin slut när man ska komma på nya grejer att göra med Gaston på jobbet. Det ska vara till nytta för dem vi träffar och samtidigt ska Gaston tycka det är roligt. Inte alltid pissenkelt. Är glad över att jag fick möjlighet att åka på den här träffen och det var verkligen superkul att höra hur det går för alla. Enda minuset med igår var min sabla migrän som naturligtvis var tvungen att följa med på resan till E-tuna och hem med för den delen.

Vaknade idag med samma jäkla huvudvärk plus FÖRKYLNING. Blir galen! Var är mitt immunförsvar?

Hemma väntade Gunde som blev skitglad när vi kom hem. Såg väl fram mot en dag i spårskogen idag men det blev inget med det. Vi har haft släkten här för att fira My. Undrar hur kul de tyckte det var med en snorande äckelmänniska som mig. Men att få ihop kalas i den här familjen är tamme tusan snudd på omöjligt. Det var den enda dagen vi fick till det så det var bara att gilla läget.

Nu har alla åkt och kvar är jag med min röda snok. Hoppas på ett under - att jag vaknar pigg som en mört imorgon. Måste träna med Gaston. Vi har kommit med på tävling och jag VILL och MÅSTE träna.

Nu går jag och lägger mig - god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0