Himla också - Mariebo blir kvar i div 2

Vilken dag - värsta sommardagen och dessutom en fruktansvärt spännande fotbollsmatch där Mariebo mötte Norvalla. Det hade räckt med oavgjort för Mariebo så hade de vunnit serien. Det sket sig... men en rackans god tvåa blev de i alla fall.

Hundarna var med och gjorde sitt bästa med att tugga ben och grisöron. Här gäller det att hålla de små liven sysselsatta i 90 minuter så vis av erfarenhet fanns det med både det ena och det andra. Det har varit uselt med träning under flera dagar. Jag har bara inte hunnit med och inte blir det något imorgon heller för då ska jag ligga figurant på söktävlingen på klubben. Varför lovar jag sånt - jag skulle kunnat ligga kvar i min goa sköna säng och sedan masat mig upp för en god frukost. Tittat ut och funderat på var jag skulle lagt spår till mina hundar men nähä, det blir inget med det. De får vara hemma och traska iväg till skogs och plocka svamp. Så kan det gå.

Kolla här vad jag fick av mina tjejer idag. Fatta att lilla mammahjärtat blev alldeles varmt...



sen vände jag på den...



Glad jag blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0