Det finns saker man inte borde gjort...

Idag skulle jag inte lagt ett spår till Gunde eftersom han absolut inte hade den delen av hjärnan igång idag.

Jag skulle inte ätit som en galning hos min syster när vi var och firade hennes man idag. Varför lagar hon så god mat jämt? Vi är så olika så det inte är klokt, jag är usel i köksregionen, kan bero på att jag tycker det är vansinnigt tråkigt (känns som en bra ursäkt för min usla kokkonst i alla fall tycker jag).

Jag skulle inte lagt min mätta kropp i soffan och päst när bordet är belamrat av stryktvätt.

Jag skulle inte satt mig här vid datorn utan istället gått raka vägen till sängen, stoppat ner mig i sängen och somnat.

Shit happens skulle man kunna sammanfatta det hela med.

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0