Gaston och jag rymmer fältet!

Efter ännu en natt med x antal sömnavbrott på grund av kiss- och bajsnödig valp så ska det bli riktigt skönt att få åka till Eskilstuna (även om resan är sur att köra). Gaston och jag är rörande överens om att en hel natts sömn är precis vad vi behöver. Det blir ju två nätter när jag tänker efter. Stackars Anders får kämpa vidare.

Läste att en av Gundes syskon sovit en hel natt utan att behöva gå ut. Det är i dom här lägena det är tänkt att jag ska tänka - ingenting är OMÖJLIGT! Så nu tänker jag på det hela vägen till jobbet.

Gaston överträffade sig själv imorse (kl är alltså nu 06.30, ifall ni undrar alltså). De lekte!

See you!

Kommentarer
Postat av: Sofia och Pep

Åh så ljuvliga dom är tillsammans. Mer valp-bilder och gärna lite bilder på Gaston på jobbet om det går att få till.

2011-01-13 @ 11:16:07
Postat av: Lotta

klart att Gaston kommit på att det är kul med en lekkamrat. Undra när matte ska komma på att besökarna vill se måååååånga sööööööta bilder ;)



Kram på dej och trevlig helg!

2011-01-14 @ 08:43:17
URL: http://www.friden.de
Postat av: Anneli

Kör försiktigt och sov gott (när ni väl är framme)! Sofia och Lotta har rätt: fler bilder på dom svarta!

PS. Idag testar jag hur det är att ha flatte... Ztimma hälsar på medan Kattis&Johan har annat för sig! Hon gillar INTE att var instängd på mitt jobb, småskäller med jämna mellanrum, gnyr och RYMMER! Men hon är otroligt söt när hon krumbuktande försöker charma mig för att behålla sin nyvunna frihet! ;) DS.

2011-01-14 @ 14:08:36
Postat av: Anneli

Ztimmas rykte måste upprättas! Hon har varit med oss hela helgen och varit en ängel! Mjuk, lyhörd och tokglad. Fjäskat för surtanten Cia så tom. hon börjar mjukna. Det är OK att dela TV-rummets matta med den svarta och överläppen skrynklar bara ihop sig när Z försöker slicka henne i ansiktet... :)

2011-01-17 @ 08:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0