Hjälp, imorgon åker hon med klåda och allt!

Jag och Ias läkare är helt överens. STANNA HEMMA! Aldrig i livet sa Ia och åker alltså imorgon. Jaha, fatta detta, hon har körtelfeber och fått en mycket ovanlig följdsjukdom av den - inflammation i levern. Ungen är nu lite lätt gul, rätt snyggt faktiskt om man bortser ifrån vad det beror på. Hur som helst, hon smittar inte om hon inte kysser någon och det har hon inga planer på att göra inom det närmaste.

Jag är helt matt. Det har varit helt hysteriskt den här veckan med allting. Tack alla ni som finns där när ni behövs som mest. Thats what friends are for.

Gaston, den filuren, har liksom bara fått hänga med på ett hörn. Igår fick han dock lite egentid med sin matte. Vi var och spårade i AG:s skog. Martin hade med sig fika så vi inte bara spårade och gjorde uppletande utan löste även en del världsproblem.

Vi kom fram till att just såna här förmiddagar med rolig träning och djupa samtal (eller hur... men något seriöst fick vi nog ur oss, tror jag) det är det som gör att man fyller på energi så man orkar med hysteriska körkorts-, sjukdoms-, plugg- och åka-till-England-veckor.

Ha det! Imorgon lär jag lipa floder, får hoppas jag håller mig tills hon gått ombord. Gud, jag kommer att dö...

Kommentarer
Postat av: Ulrika, Mats, Vilja, Izac & Tizzla

Fy, vad läskigt det lät då :( Hoppas hon piggar på sej och får en rolig resa iaf!!

2010-09-26 @ 21:27:28
URL: http://vit.gundogs.se/index.php
Postat av: Sofie, Zimply & Bonuz

Det kommer gå jättebra! Hon kommer bli frisk och ha skitkul och du kommer snart att vänja dig, tycka det är helt ok och ha en bra anledning att åka till england! :) Fast det lät lite läskigt me inflammation i levern....



Kram på dig!

2010-09-26 @ 22:26:22
URL: http://www.zimply.gundogs.se
Postat av: Lotta

Jag tror också hon kommer fixa det här... men jag förstår att Vättern kommer fyllas av lite extra droppar imorgon.



Stor KRAM till dej, du fixar det här ;)

2010-09-26 @ 23:06:01
URL: http://www.friden.de
Postat av: Anneli

Hon kommer fixa det! Du också..! Och tjipptjillivippen så är hon hemma igen... :)

2010-09-27 @ 07:59:06
Postat av: Helena

TACK för ditt grattis :) Nu har vi ett helt år på oss att träna inför nästa start ;)

Låter som att din dotter bestämt sig... hon ska åka nomatterwhat =) känner igen mig i henne, åkte också iväg lååångt bort från mor o far i den åldern. men, jag kom faktiskt hem välbehållen ;) Fast jag hade ju varit lika nojjig som du om det va Alice som skulle åka... Hoppas du klarar dig igenom detta! KRAM

2010-09-27 @ 10:44:51
URL: http://www.helenashundliv.com
Postat av: FIA, SIRI & WIRRA

Ja du I-M vad skulle man göra utan goa vänner...

Vi håller tassar & tummar för att allt ska gå bra för IA.

2010-09-29 @ 12:00:20
Postat av: Anneli

Hur har det gått?! Är hon framme? Har dina söndergråtna ögon återtagit sin normala form?

???

2010-09-29 @ 16:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0