Till alla högre makter - för helsicke give me a brake!

Ikväll åkte vi till Gränna för att träna när tjejerna tränade fotboll. Skulle jag inte ha gjort för det var tamme tusan absolut ingenting som fungerade. Jag är egentligen helt fascinerad över att man så totalt kan vara på helt olika planeter fast vi uppenbarligen fysiskt var på samma plats.
När brukslydnaden bara strulade så tänkte jag att jag skiter väl i den då och kör lite vårdhundsgrejer. Jag är ju jättepeppad på det nu. Tror ni att det fungerade då? Näe, så märkligt. Gaston har helt enkelt sagt upp sig... Synd för jag skrev precis på ett avtal med min arbetsgivare angående hans anställning... Taskig taiming kan man kanske kalla det.

Nu ska jag gå och gräva ner mig nånstans. Morsning!


Kommentarer
Postat av: FIA, SIRI & WIRRA

Igår va det jag som hade en depp dag och kände mig allmänt liten & värdelös....då var det nån som skrev följande...SE SÅ KOM IGEN NU!!!! och det peppeade mig!!! så jag skriver SE SÅ KOM IGEN NU!!!!!



KRAMAR & TASSAR

FIA, SIRI & WIRRA

2010-03-31 @ 21:49:30
URL: http://siri.gundogs.se/
Postat av: Anneli

Han hade kanske huvudvärk... Bryt ihop och kom igen! :) Gald påsk till Dig och alla de dina!



Kram

Hundlös (Cia är på påskkollo i 10 dagar)

2010-04-01 @ 09:37:38
Postat av: Ulrika

Tror också att det bara va att G hade en dålig dag..



GLAD PÅSK!

2010-04-01 @ 16:49:39
URL: http://vit.gundogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0