Spår med Vera och GRATTIS TILL MARTIN OCH KNUFFA!

Idag hände något underligt. Jag vaknade tidigt som ögat och var uppe och ute med Gaston kl 06.30. Vad är det för fel? Hjälp... Nåt konstigt är det, det är inte mitt naturliga beteende i alla fall.

Så när vi varit ute 1, 5 timme, kört Myran till jobbet i Gränna så var klockan bara förmiddag. Jag fjäskade lite för Veras matte och vips var vi i spårskogen.

Märkligt, Gaston gjorde exakt samma skumma grej på upptaget som sist. Måste kalla samman till kris- och lösmöte med spårgänget. Det här måste lösas, jag blir galen.

Vera tuffade på i skogen och var jätteduktig. Det hade minsann traskat över något vilt över hennes spår som var intressant men lilla tösen (10 månader) nosade sig tillbaka och tog sig till slutet. Love!

Fler än jag som gillar den hunden. Här är någon som slänger långa blickar, fast jag står bakom kameran, för det är väl aldrig efter mig??? Skulle inte tro det!



Jaha, imorgon blir det tidigt igen och sen taxi till Gränna. Sen mina vänner ska jag chocka mig själv och åka på utställning.

Just nu håller jag tummarna för Martin och hans Knuffa som är och tävlar spår. De ligger ruskigt bra till för ett cert! Tadam!

Hej på er!

HURRA!!! De tog cert på 591,5 poäng. Jag är så glad! Himla jättekul, framspår och pang så satt certet som en smäck! Tjihu!


Kommentarer
Postat av: Vera med flera

Naawww,älsklingarna<3

2010-06-20 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0