Ufon i köket

Gaston smög sig fram till hinken, det lät mycket besynnerligt från den.

Vad i helsicke har landat i mitt kök?


Skumma figurer, bäst att attackera från sidan



Men vad tusan är det för nåt?


Just nu dör de dödens död. Jag pep fegt iväg från både hinken med kräftor, Anders och Gaston. Där går min gräns, att stoppa levande ting i kokande vatten. Gulp.

Nu ska jag packa ihop min hjärna och dra iväg på ett superviktigt föräldramöte. Mycket angeläget att ALLA föräldrar kommer. Den känns så där kul... Undrar vad det är?

Hoppas vissas drömmar slår in och att Gaston och jag kommer med till Aneby. Det vore vansinnigt kul. Hoppas att jag hinner lägga upptag imorgon. Kvällen idag försvann liksom bort i ett föräldramöte.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det är så sant som det är sagt! :) Trägen vinner... Jag är äckligt glad just nu - men tids nog blir jag nog oxå förtvivlad, hehe...

2009-09-09 @ 18:56:10
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0