Härlig septemberfredag


Idag tog vi en annan väg i en annan skog, det var kul det sa han, den svarte.


Hade ju lite att pinka in om vi säger så


Vi hade, INTE av en slump utan väldigt planerat, med oss chuck-it och några tennisbollar. För utefter denna väg så finns en superfin liten sjö.

Gaston fick vackert sitta så han inte såg när jag kastade ut lite bollar som jag sen körde dirigeringar till. Idag var vi i och vid samma sjö SAMTIDIGT. Det är en rätt häftig känsla när han lyssnar, vilket han tycker att han alltid gör. Vi är inte riktigt överens där.

Här är han på väg ut och ska hämta en tennisboll. Tittar du riktigt noga så kan du sen lilla runda saken. 


 Nästan framme


Spaning från bryggan


Spaning under bryggan


Undrar vad han ser här, en snygging kanske?


Härligt vad det i alla fall. Nu ska jag städa klart. Supertråkigt!

Imorgon blir det poängjakt, det ska bli kul!

Håller tummarna för Anngreth och Mogg som är på SM bevakning.

Lycka till alla som ska ut på några prov!

Hej hopp
golvmopp

Kommentarer
Postat av: Sofie, Zimply & Bonuz

LYCKA TILL IMORGON!!!! Jag väntar på rapporter och håller tummarna hela dagan!



Kramar!

2009-09-18 @ 22:49:15
URL: http://www.zimply.gundogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0