Härlig höstdag

Helt otroligt, jag slutar tidigt och får komma ut i denna härliga höstdag! Whao!

Vi tog en promenix med vännen Nilla och småpudlarna.

En pinne och flera hundar


Och vem tror du att du är då? Piss off!


Men kära nån, jag skojade lite bara


Kom igen brudar, jag har hittat nåt nytt. Synnerligen intressant.


Tadam, nu drar vi


Kolla vilka små sötnosar, inte konstigt att Gaston älskar små hundar.


Vi har gjort tre upptag också. Två bra, ett inte bra. Så kan det gå när inte haspen är på.

Glad är jag i min Gaston. Han är så himla go. T ex när vi går promenad med småtjejerna, inte att han drar igång och mejar ner allihop. Han får ju inte leka med Sanny pga storleksskillnad. En tass fel och det skulle kunna gå riktigt illa. En av Nillas små vita vill gärna leka och det går kanon så länge hon får jaga men herre gud när Gaston vänder sig om. Då tar leken hastigt slut. Det jag blir så glad över är att han faktiskt ta det, han får inga hysteriska retrieverfnatt utan ser mest ut som, shit, inte idag heller.

Imorgon slutar jag tidigt igen - hur härligt är det på en skala? Hur härligt som helst!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Ha ha han är då för söt den goa G. JA du I ..."dominera" vet jag inte men vi kanske kan slå världsrekord i att göra alla mom samtidigt eller i att springa fortast in i rutan och lika fort ut ur rutan.....Ser d som sagt som en träning och vi ska ha kul tillsammans Superhunden & jag.

TASSAR

FIA & SUPERHUNDEN SIRI

2009-09-10 @ 18:04:28
URL: http://siri.gundogs.se/
Postat av: Anonym

Ha ha han är då för söt den goa G. JA du IM ..."dominera" vet jag inte men vi kanske kan slå världsrekord i att göra alla mom samtidigt eller i att springa fortast in i rutan och lika fort ut ur rutan.....Ser d som sagt som en träning och vi ska ha kul tillsammans Superhunden & jag.

TASSAR

FIA & SUPERHUNDEN SIRI

2009-09-10 @ 18:05:36
Postat av: Kattis

Söta lilla Gaston! :D Visst är det underbart att kunna vara ute i det härliga höstvädret!!! Nu ska jag ta med Ztimma och kamera och träningsgrejer ut på en mysig promenad. KRAM o trevlig helg!

2009-09-11 @ 12:38:44
URL: http://www.tjornebrant.se/dagar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0