Jag gillar verkligen hösten!

Lugn och fin är jag. Går lugna fina promenader och tittar på  naturen. Njuter av alla fina färger och över mina goa hundar som bara är. Tänk vilken härlig vecka... - det kunde varit. 
Men icke här rusar vi runt i tillvaron, måste hinna träna innan det blir mörkt. Måndag och tisdag har gått i ett jehu, rusat runt och upp till gölen ena dagen och till ett annat bra ställe den andra. Dubbelmarkeringar, närsök, linjetag träna, träna, träna. Idag slog vi till med ett släpspår och test med vilt på markeringarna. Nu får det blir vad det blir på fredag. Kan bli snöstorm också, så det blir inställt.

Men fint är det vid gölen...


Lilla jag är hemma en sväng


Låt mig bli lugn och sansad till fredag. Så att jag likt en primadonna seglar in och glider runt på provet och gör ALLTING rätt. Gulp, hur gör man då? Jag kommer säkert inte ens hitta dit.

Hej på er från negativa klubbens ordförande

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Om du är ordförande så kan jag ju va vice ordf...

Vi håller alla tummar & tassar för dig & Gaston..NI kommer att fixa detta me..tänk bara så bra det gick förra helgen!!! Själva så ska vi (det är nu den vice ordf kommer in i bilden) & tävla i Ulricehamn på söndag ...huga huga



Kör så det ryker I-M vi tror på er!!!



TASSAR

FIA & SIRI

2009-10-21 @ 19:17:16
URL: http://siri.gundogs.se/
Postat av: Thom

Vilka underbara marker du har att träna på. OM, säger OM, Du får en lucka efter provet kan jag gärna komma upp och assistera som kastare när Du skall träna qvadruppelmarkering inför eliten nästa höst..



Jag säger som dom säger i San Fransisco.....



De reder la si bara en står me´ en tass nära jora...



Du har en så hög lägstanivå så om alla parametrar är där dom ska samma da så e de inge´pobem.



Thom me gulfulråttan

2009-10-21 @ 20:16:48
Postat av: Karin & Menta

Du kommer att föra dig som en drottning i skogarna och Gaston kommer att följa din minsta vink! Du kan vara glad för att det är långt till Örebro för moster Menta är VÄLDIGT vacker och villig just nu. Sofie beskyller henne för att för att försöka förföra den lille oskyldige Bonuz. Vi vet INTE vad hon menar.

2009-10-21 @ 21:37:00
Postat av: Susanne

Du ska inte vara så himla orolig. Gå ut, ha skoj och så blir det vad det blir. Ni gör ert bästa!

Susanne

2009-10-21 @ 21:47:28
Postat av: Lotta

Håller med Susanne.... stay cool !!! Och det blir ingen snöstorm och du hittar dit !



KRAM & LYCKA TILL

2009-10-21 @ 21:56:05
URL: http://www.friden.de
Postat av: Anneli

Jag vet nån som hävdade att hennes hund inte kunde fjärr för fem öre och kammade sen hem tio (10!) poäng på tävlingen... Kör på, ha kul och ni kommer glida runt provet galant!

(Cia träningstävlade igår, nu är humöret på väg upp igen...)

2009-10-22 @ 10:18:42
Postat av: Agneta

Hej. Kommer du ihåg mig??

GRATTIS TILL FRAMGÅNGARNA.

OCH, OCH, OCH nu ska ni dessutom starta på B-prov.

Jag blir så "impad".Vilken energi. Jag håller tummar och tår.

Själva har både jag och datorn gått i ide.

Det är kanske så att ÅLDERN tar ut sin rätt, eller???

Tusen tack för presenten, men det kanske du redan läst på hemsidan.

2009-10-22 @ 13:07:45
URL: http://duckstream.se
Postat av: Elenor och Zidane

Håller alla tummar och tår!!!!

2009-10-22 @ 16:47:49
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se
Postat av: Ulla Pietarinen

Hej!



Klart att ni fixar det!! Gå ut och kör stenhårt, må det bära eller brista och går det åt skogen så kommer det alltid nya chanser! Gör ert bästa och njut av provtillfället.



Håller tummarna!!



Ulla

2009-10-22 @ 19:46:44
URL: http://ullasflattar.se
Postat av: Helene å Åsså

Det är lugnt! Antingen fixar ni det - kanon! Eller så gör ni inte det - denna gången - det är ju bara att göra om en annan gång i så fall! Himlen trillar inte ner! Jag lövar!

Kram

PS: skicka mess, jag är leeeedig!

2009-10-22 @ 20:57:29
URL: http://www.123minsida.se/Helene1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0