Snacka om att bryta ihop och sedan gå vidare...

Här offrar man en härlig träningskväll för att gå på föreläsning och den var absolut den sämsta jag varit på EVER!!! Jag ville gå redan vid fikat men mina jobbarkompisar fick mig att känna att så gör man INTE. Detta ångrar jag bittert. Den skulle handla om att planera sin tid och??? Jag är fantastisk på detta jämfört med vad jag hörde. Näe, fy, usch, tvi vale. Jag har faktiskt aldrig gått från en föreläsning pga denna anledning och inte blev det bättre av att sista föreläsningen jag var på var med Mia absolut superbra Törnblom. Nix, pix som sagt bara att bryta ihop och gå vidare.

Jag traskar helt enkelt vidare och längtar till imorgon då det blir jaktträning i Skärstad igen. Kul ska det bli!!!

Gaston har haft en mattefri dag och saknat mig lite, tror jag i alla fall. Promenader har han fått så det räcker, över tre timmar sammanlagt. Han är lite bortskämd grabben.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa. Har precis läst ut "Flyga drake". Har du läst den? Superbra, ska få låna en till av samma författare.

Vet ni en konstig sak, ingen träningsvärk?!? Att jag som någon anonym skrivit i kommentarer skulle börja längta efter att springa 5 km ser jag som nästan omöjligt. Kan man göra det? På riktigt?

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Fia & Siri

Lycka till på jaktträningen. Själva så ska Siri & jag upp till klubben och träna klass 3 moment.



TASSAR

Fia & Siri

2009-05-26 @ 12:01:56
URL: http://varldensbastasiri.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK för inbjudan till din härliga göl !!! Så härligt att ha semester och bara sova på förmiddagen för att sen få träna med härliga likasinnade ;).



Åskrädd är jag dock som du märkte.... eller var det flygplan ler



Såg ditt sms och jag säger bara som så... att du får tänka på att Puma & jag tränat 1 år längre.. så om 1 år fixar du & Gaston linjetagen över vattnet MINST lika bra.. Pumisen är lite ringrostig ännu, men vårt mål är att simma spikrakt i höst.



Hoppas vi ses för lite jaktträning snart igen och tack än en gång för inbjudan ;)



KRAMAR Lotta Puma & lillbus

2009-05-26 @ 21:15:25
URL: http://www.friden.de
Postat av: Lotta Puma Zäta

TACK för inbjudan till din härliga göl !!! Så härligt att ha semester och bara sova på förmiddagen för att sen få träna med härliga likasinnade ;).



Åskrädd är jag dock som du märkte.... eller var det flygplan ler



Såg ditt sms och jag säger bara som så... att du får tänka på att Puma & jag tränat 1 år längre.. så om 1 år fixar du & Gaston linjetagen över vattnet MINST lika bra.. Pumisen är lite ringrostig ännu, men vårt mål är att simma spikrakt i höst.



Hoppas vi ses för lite jaktträning snart igen och tack än en gång för inbjudan ;)



KRAMAR Lotta Puma & lillbus

2009-05-26 @ 21:16:50
URL: http://www.friden.de
Postat av: Pernilla & Glimma

TACK för att jag & Glimmis fick vara med i era vackra träningsskogar idag. Jättekul att träffas och hoppas att detta inte var sista gången utan att det blir snart igen.



Berättade just för sambon var vi har varit och hur fint det är åt erat håll. Vi åkte mycket MC däråt förr om åren men nu förtiden kör gubben bara på bana.



Ha det gott!!

Kram.

2009-05-26 @ 22:15:05
URL: http://hem.bredband.net/pernsand
Postat av: Pernilla & Glimma

TACK för att jag & Glimmis fick komma till era fina tränngsskogar. JÄTTEKUL att träffas och hoppas inte att detta var sista gången utan att det blir snart igen.



Berättade just för sambon var vi har vart idag. Vi åkte mycket MC åt erat håll förr om åren bara för att det är så fint utåt där men nu förtiden kör gubben bara på bana.



Ha det gott!!

Kram.

Ps. jag fatttar inte varför jag har så svårt att skicka mina meddelande??? Har försökt innan men det går inte!!! Ds.

2009-05-26 @ 22:23:43
URL: http://hem.bredband.net/pernsand
Postat av: Pernilla & Glimma

TACK för att jag & Glimmis fick komma till era fina tränngsskogar. JÄTTEKUL att träffas och hoppas inte att detta var sista gången utan att det blir snart igen.



Berättade just för sambon var vi har vart idag. Vi åkte mycket MC åt erat håll förr om åren bara för att det är så fint utåt där men nu förtiden kör gubben bara på bana.



Ha det gott!!

Kram.

Ps. jag fatttar inte varför jag har så svårt att skicka mina meddelande??? Har försökt innan men det går inte!!! Ds.

2009-05-26 @ 22:24:09
URL: http://hem.bredband.net/pernsand

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0