Två dagar och inte nåt vettigt vad gäller hundträning

Bara promenader i vår nu nästan snöfria skog. Vad hände med all snö? Eller som Ia frågade en gång, vart tar det vita vägen när snön smälter? Kan man ju fundera på. När jag halkade runt efter jobbet så var det inte mycket till snö kvar. Däremot har våra nertrampade stigar förvandlats till isgator. Hur kul är det? Borde bli dubbla steg på stegräknaren. Kanske det blir förresten, två steg fram och ett bak. Här gäller det att hitta nåt positivt i eländet.

Dagens sanning, Gaston har inte ens hört ordet fot. Det brukar åtminstone bli nåt sånt när tiden är knapp men icke. Han har varit totalt ledig från allt. Vi tar nya tag imorgon. Då blir det jaktträning igen. Det är ju så himla kul. Gissa vem som kommer lägger förslaget att vi ska träna markeringar?

Nu ska jag lägga mig, var en sväng på bibblan och fick tag i en rackans gripande bok. Den ska jag ta med mig till sängen. Natti, natti.

Gaston här - fattar ni hur jag har det? Hur kan en människa skriva typ 10 rader om absolut ingenting? Give me a brake!

Kommentarer
Postat av: Sofie, Zimply & Bonuz

Jag tycker att Gaston verkar ha en väldigt bra matte som tränar en hel del! Både är ute och spårar och apporterar!



Det där med krokflatar verkar alltså vara genetiskt! Mycket ska man tänka på när man köper hund.... Jaja, goa som få är dem ju ändå!



Kramar från oss!

2009-02-26 @ 22:01:54
URL: http://www.freewebs.com/redlegs
Postat av: Siri

Ja du Gaston..vad ska vi göra med våra mäniskor??

Tycker iallfall att du är så stilig!!!

TASSAR "din egna" Siri

2009-02-26 @ 22:30:51
URL: http://valdensbastasiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0