Oj vad det snöar och blåser då!

I min värld skulle det vara bra om det var snö som bara låg där och var vacker fram till över nyår sen kan den försvinna helt eller stillsamt ligga kvar. Det här som håller på nu är inte ok. Blåser så snön yr åt alla håll.
 
Vissa älskar snö...

Vi har varit och spårat på fält idag och det var synnerligen intressant. Gunde spårade jättefint MEN/OCH kollade av viltspår. Hm...  Det där gillas inte. Bra med spår i snö emellanåt.
 
Gaston spårade i skogen han och det gick så bra så. Knuffa och Meya spårade på fält och de hade spårövergångar från en jägare med hund. Skitkul att konstatera att de inte brydde sig. Följde mina små fotsteg mycket bra.
 
Idag är det kalas för Ia och det är lite att stöka med. Vore ju bra om jag gjorde det då istället för att sitta här.
 
Fina Gaston
 
Goe Gunde

Det är tur man ha de där fyrbenta så man kommer ut oavsett väder. Inte fasen hade jag gett mig ut och bara gått idag till exempel bara för att liksom.
 
Nähä, får väl sätta fräs nu då.
 
Ha det så bra alla som orkar läsa här. Funderar på att lägga ner bloggen men äh, jag kör väl på ett tag till.
 
Snökram på er!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Håller verkligen med dej om snön. Jag vet att jag kommer börja längta till våren redan efter nyår:/ Jag gillar värme och ogillar kyla och halka. Jag gillar även din blogg och att läsa om vad ni roar er med och hur ni gör det !! Så fortsätt med det. Ha det gott
Jeanette

2013-12-08 @ 20:51:59
Postat av: Ulrika

Jag vill oxå läsa om er :-)

Snön ja.. det gillar de fyrbenta särskilt den lilla busiga gula ;-)

Ha det gott!

2013-12-08 @ 22:57:01
URL: http://hundpoolen.se
Postat av: Anneli

Jag vill också läsa! Du är ju grym när du bloggar! :D
Snö ska det vá; dec-mars, vit, fin, minusgradig snö i mängder! Sen puts väck första veckan i april! Och i en perfekt värld har vi även 25 grader och sol hela sommaren men lite regn på nätterna... ;)

2013-12-18 @ 12:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0