Det må lukta apskit men det är effektivt - äckelvomen!

Jäpp, jag har hållt mig till min plan. Vilket är en bedrift när det gäller mig. Jag är en jäkel på att vara flexibel när det gäller hundträningsplaner men denna gången har jag skött mig.

Igår träningsfritt och idag test av länkning av flera moment med tävlingsbelöning och sedan äckel-vom som externbelöning.

Jag är fortfarande superglad! Gaston gjorde ett litet fritt följ, inkallning med ställande och läggande, framåtsändande!!!, kryp och avslutade med skall. Gaston var engagerad, glad och tog i under hela projektet! Jag kan säga så här, hela Kaxholmen hörde min lycka!

www.yr.no säger att det blir Gastonväder på lördag. 5-9 grader med ett vitt moln framför solen. Alltså, allvarligt, det skulle f-n inte förvåna mig om vi inte ens hittar upptaget...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0