Nu får tiden allt lugna ner sig lite...

Jag fattar inte hur snabbt mitt liv rinner förbi? Hur som helst så kom Gunde och jag till augustikanneträningen förra veckan och då hade coachen Björn hittat på att vi skulle köra tävlingsmässigt med domare Kjell. Upps. Det var skitnyttigt. Fick massor av info om vad vi behöver träna på. Egentligen inget som jag blev förvånad över, lättstörd... Det visste vi liksom om innan. Vi fick ihop till ett första pris och det blev jag jätteglad över. Domare Kjell tillhör kategorin "du får inga gratispoäng". Jag tycker ju det är rätt bra för när man väl får bra poäng av honom känns det liksom himla bra.

Spåren i helgen var inte lätt sa hundarna. Gunde slet och när även Knuffa och Gaston fick slita insåg vi att det var något som påverkade dem alla. Vad?
Vi gjorde uppletande med och Gunde var jätteduktig. Blev alldeles glad i hjärtat. Snuffehjärtat!
Vad tusan mer har hänt? Vråldepp när fotbolls em snöpligt tog slut, jag har fastnat i wordfeudträsket och semestern närmar sig i ett rasande tempo.
Snart dags att se en helt oväsentlig match. Kunde ju istället ägna de dyrbara minuterna åt att fixa uterummet, städa, läsa en bok, rensa nåt himla trädgårdsland eller nåt som blev NOT! Soffan, nu kommer jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0