SEMESTER

Nu drar vi ner tempot och försöker släppa jobbet. Nu har vi fyra härliga veckor att ta hand om. Igår var det kalasväder och jag vaknade med en sån där konstig nu-ska-jag-jädrar-anamma-putsa-fönster-känsla. Det händer typ aldrig så jag for upp o satte fräs. Jag kan inte putsa utan att det blir randigt och tamme tusan rutigt med. Försöker hålla mig lugn men ärligt talat hur kul är det?

Efter detta anfall blev det att tagga fotboll. Derby Mariebo-HHF. Vinst Mariebo, My fick göra ett inhopp i slutet av andra. Hade ju givetvis velat spela hela men konkurrensen är stentuff. Vi är glada för vinsten och ser fram mot nästa match.

Hundarna tyckte väl att den där fotbollen, den kunde vi skitit i. De är inte alls intresserade att ligga och glo på ett gäng brudar som jagar en boll. Passivitetsträning - bullshit. Men så fick det bli. Min tanke igår var spår idag.

Ska nu hitta motivation att gå ut i ett hiskeligt regn. Motivationen är lika med noll.

Undrar jag om Ia's match går att spela idag... Hoppas inte, säger de svarte, griniga killar det där.

Nu ska jag softa i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0