Orka gå upp imorgon...

Idag har vi inte gjort många knop. Jag fick ett ryck och la varsitt appellspår till grabbarna. Gundes på fält, nästan helt utan ett ynka grässtrå och Gastons var lite mer i hage. Schysst mot lilleman - not. Gunde hade megaproblem, klarade första sträckan sen blev det ruskigt svårt sa han. Det blåste järnet dessutom. Totalt hjärnsläpp av mig och jag blir så trött på mig själv. Kunde väl bytt spår då och låtit Gaston, den rutinerade räven ta det svåra men nähädå. Gaston fixade sitt lätt som en plätt.

Jag åkte hem och svor över mig själv, somnade i soffan och låg där i 1,5 timme. PRO-varning på den! Släpade mig upp och då drog Myran med mig ut på stavgång 5 km. Färdigsvullat för den här gången! Ärligt, det har varit mycket gott på kvällarna i Sälen. Vad sägs om fruktsallad och grädde, chokladpudding och grädde, våfflor och grädde och vet ni vi blandade lite alltihop ibland, så jäkla mumsigt. Fint jag fått med boken där, ser ju riktigt amibiöst ut.



Härligt med snö sa grabbarna!


Gud vad smal han ser ut... får nog öka på maten lite tror jag.

Jäkla snö till att fastna i tassarna sa Gaston.


Du och jag brorsan!


Hm, sa Sanny!


Rätt skönt när fem personer och tre hundar kan samsas och känna att för tusan, vi gör om det nästa år igen!

Nu har jag fått mitt snöbegär tillfredsställt och vill nu ha vår! Men vackert är det...


Hittade en kul skylt, fattas ett t annars så passade den perfekt.


Nähä, nu så får jag ta mig samman och tänka matlåda till imorgon, hitta energi någonstans och sen får det bli natta tidigt ikväll.

See you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0