Duktiga gossar!

Idag slog han till Gunde. Spårade sitt bästa spår ever och det var på fält. Så jäkla glad blir jag. Kanske, kanske vi kan vara överens om att när spåret vinklar så vinklar även hans söta nos.

Gaston spårade sitt spår i skogen och även han gjorde sin matte nöjd.

Uppletandet - båda skötte sig MEN ett minus till båda för tugg på grejerna. Det går inte jämföra med vad vi har haft men nej, det är inte ok så det får jag jobba vidare med.

Nu har jag packat Gundes dagisväska - nya röda hjärtekudden, leksak, ben, bajspåsar, mat, handdukar och ja vad tusan ska han ha med sig mer?

Herregud vad det tramsas med den där Gunde. Orka!!!//Gaston


See you!

Kommentarer
Postat av: Anki o labbarna

He he kan han vara lite avis på brorsan? Skönt att det har ordnat sig med dagmatte. Struligt när det måste ske snabbt också och extra tråkigt om man haft någon man varit nöjd med. Men slutet gott får vi hoppas!

Åh vad avis jag blev nu jag vill också spåra... Men med ortoser och extra ben lär det dröja ett tag, men vem gnäller;)..

Trevlig kväll

2012-02-19 @ 18:01:53
URL: http://ankislivplandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0