Dag ett hos nya dagmatte och husse!

Det känns som jag snart kommer vakna och inse att det är en dröm. För hur i helsicke kan JAG ha sån jädrans flax? Gundes nya dagmatte och husse är helt enkelt urtrevliga. Gunde bara flyttade in där. Bara en sån sak som att han fick följa med daghusse på joggingrunda idag? Lyx eller?
Gaston har jobbat idag och behövde därför en skogspromenad när vi kom hem och Gunde hängde på men ärligt talat så hade nog den grabben lika gärna kunnat vara hemma - han är så härligt trött. Det är jobbigt det där med att byta miljö sa han. Men oj, oj, oj tror inte det blir några som helst problem att lämna honom där på torsdag igen. Helsicke vad jag är glad, ända in i hjärtat. Detta trodde jag aldrig för några veckor sedan när vi stod utan dagmatte.

Frågan är nu om all min tur försvunnit för all evig tid eller om jag ska passa på och köpa mig en lott. Känns som jag har lite flyt just nu...

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Köp en lott, vännen!

2012-02-21 @ 10:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0