Spår och uppletande

Gaston - fixade både spår och uppletande. Det är något som hänt i uppletanderutan som gör att jag inte riktigt känner igen honom. Idag galopperade han dock in med grejerna men inte med samma jehu som vanligt. Hm.



Gunde - fixade uppletandet bra. Fick hämta två grejer och han letade på till han hittade dom. Han har haft svårt att gå ut innan men idag så ramlade väl den berömda poletten ner. Kul. Tur var väl det för spåret var inte kul. Risig och knepigt var det. Han fixade kanske 100-130 meter sen var han ur spår. Suck. Även om terrängen var mindre kul så hade Saga samma och hon fixade sitt spår jättefint. Ibland undrar jag varför jag ens försöker...



Knuffas och Poppys (fd Rimma) spår såg jag aldrig men de hade gått bra enligt Martin och Helene. Skönt.

Jag får raska på hem imorgon så jag hinner ut och lägga ett kort spår till den där tonåringen innan mörkret faller över oss.

Ikväll blir det bio - hela familjen, det har tamme tusan inte hänt sedan tjejerna var pyttesmå. Ska bli mysigt!

Hej hej!



Kommentarer
Postat av: Hello

ÅHHHH va fin Gunde ser ut!!!!! NÄR ska man få se honom IRL,tro?????

2011-11-06 @ 22:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0