Min teori gick åt helsicke



Spåren gick så där för mina pojkar i blåsten. Visst vi tog oss runt men... nja, det har känts bättre.

Nu ska jag uppbringa energi och leta reda på lite sömn så jag vaknar pigg och glad imorgon bitti. Denna veckan är det full fräs. Gaston jobbar måndag, tisdag och torsdag. Jag sticker iväg till Malmö på torsdagkväll för att vara på Malmö högskola under fredagen. Ska närvara på en konferens Human-Animal-Interaction. Flera av mina goa vänner ska dit så det ska bli skitkul. Synd bara att jag förmodligen är medvetslös när jag landar på torsdagkväll och sen ska bums hem efter föreläsningarna.

Nu jäklar har blåsten ökat i Skärstaddalen. Det viner kring husknuten och frågan är nu - hur länge innan strömmen är borta???

Hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0