Still angry

Jäpp, apsur är jag. Vi hade planerat lydnadsträning men den blev av olika anledningar inställd. Lika bra det, jag är allmänt irriterad över både det ena och det andra. Hade inte blivit någon bra lydnadsträning eller så hade det de´... We never know.

Gaston och jag gick i alla fall en lång sväng i skogen som avslutades med att gå "här" förbi den löpande granntiken som gapar som besatt när man går förbi. Gaston pep och ville med hela sitt flanehjärta bara hälsa lite på henne. Jag satte onda ögat i honom sen gick vi.

Imorgon fyller han fem år - det är inte klokt, vad hände? Det känns som det var nyss vi hämtade honom.

Imorgon vaknar jag och är go och gla´! Orka vara så här himla sur länge. Usch, jobbigt är det.

Ha de´!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0