Idag var det kul i spårskogen!

Gunde han fick för första gången gå ett spår idag som någon annan än jag har lagt. Han nosade på så fint och brydde sig inte ett skit om att det var Mats som hade lagt det. Han gick ca 100 meter med en vinkel i. Kalaskul!

Jag var så modig idag så jag slog till med att introducera Gunde i uppletanderutans värld och två små skick fick vi till som vem som helst hade varit nöjd med alltså även jag. Duktig lillkille!

Gaston fick också ta sig en lova i uppletanderutan och kan ni tänka er att efter gårdagens diskussion om vad man gör man grejer man har i munnen och nu pratade vi inte om tuggben eller liknande utan om hans jobbgrejer typ goa fina mjuka bollar så kunde han idag leverera in ALLA fyra uppletandegrejerna utan en tillstymmelse till att tugga. Tänka sig. Han får bo kvar i den där boxen ett bra tag känner jag.

Träffade grannen idag som berättade att deras Jackrusseltik löper för fulla muggar. Underbart tänkte jag med min inslagna julklapp Gaston. Gissa VAR vi ska träna plats...

Vilken fin dag det har varit idag. Det tror jag alla tycker, alla utan min hjärna som naturligvis tyckte det var en perfekt dag för att ge mig MIGRÄN. Det är inte ofta jag måste ta två migräntabletter samma dag men idag var det en sån dag. Humöret är ju därefter... Ingen kul Jonsson här inte.

"Jag funderar allvarligt på om jag inte ska dra... hon är verkligen inte nån lattjolajbans att behöva umgås med. Borde finnas någon som uppskattar en sån kille som mig som tar lite egna initiativ då och då. Undrar bara var???"//Gaston den missförstådde



Leta på du gubben, du får nog bo kvar här insnörad och fin.

Ny vecka, nya möjligheter och kanske kan vi släppa efter på någon liten knut på snöret. Vi får se det...

Kommentarer
Postat av: Bittan

Ja vad skall man säga .......ups & downs bjuder våra kära hundar oss på & kanske, jag säger bara kanske är det så att det någonstans finns en liten liten mening med det hela.............vad vet jag! Känner i alla fall helt klart igen känslan i ditt förra inlägg & det känns BRA att du lika snabbt kan vända det till att nu j..........-ar ;-)!!

Gunde Gunde så duktig han är & så duktig du är med honom..........KRAM

2011-05-23 @ 06:54:56
URL: http://www.bez-amis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0