Spår och lite av varje

I dagens spår var min gamle vanlige  Gaston tillbaka. Han nosade på så fint och förra veckans hej-och-hå-spår var som bortblåst. Det verkade tyvärr Knuffas spår varit idag istället. Helt märkligt men troligen var det så att det solen låg på och på något sätt så försvann de små molekylerna iväg bye, bye för något spår fanns det inte sa Knuffa. Hon slet som en tok och till slut så nosade hon sig fram så hon fick slutpinnen. Mycket märkligt... Lite skumt att Knuffa spårade som en drottning förra helgen och Gastons spår gick fullständigt åt pipan och idag var det tvärtom.

Gunde Fnunde har i stort sett bara varit en alldeles ovanligt vanlig valp. Igår var vi på valpkurs. Den är verkligen superrolig. Så underbart härliga valpar och skittrevliga människor som håller i kopplen.
Gunde vaknade klockan 06.30 och var lite lätt trött vid kl 10.00 när kursen började. Fördel med det var ju att han framstod som rackans lugn och sansad när han egentligen var bustrött. Så kan det va!

Idag har jag varit lite duktig och fixat pelargoner som vanligt folk säkert gjort för för flera veckor sedan, sen har jag sprungit, upps där tog jag i lite, jag har joggat 4 km. Jag måste komma igång igen. Blir så satans trött på mig själv som inte tar tag i det men jag har verkligen ingen motivation alls. Men det är klart när jag fick syn på kortet som Anders tagit på mig och Gunde så fanns det ingen återvändo - bara att ge sig ut och springa! Jag flåsade på och tänkte att herre jösses, folk har skidat 9 mil denna dag och jag orkar knappt släpa mig runt 4 km. Skandal!

 

En pinne och två grabbar!


Till er alla som ringt, messat, kommenterat och mailat - tack! Det känns oerhört skönt att veta att ni är med oss på torsdag. Själv känner jag mig helt jäkla off och skulle vilja att det var fredag.

Snart natti natti!


Kommentarer
Postat av: Bittan

Nu är det inte många dagar kvar förrän vi träffas och HOPPAS HOPPAS att vi får positiva besked på torsdag!!KRAMEN till er allihop!!

2011-03-07 @ 10:37:08
URL: http://www.bez-amis.se
Postat av: Bittan

Oj då fick se att mitt inlägg inte "fastnade" så jag skriver igen :-)

Snart ses vi och då HOPPAS HOPPAS jag att vi får ett positivt besked på eran kära Gunde!! KRAMEN till er allihop.

2011-03-07 @ 11:10:50
URL: http://www.bez-amis.se
Postat av: Bittan

Hur dumt blev inte detta............nu blev det två!!!

2011-03-07 @ 11:11:26
URL: http://www.bez-amis.se
Postat av: Susanne

Klart vi är med dig på torsdag!

Kram Susanne

2011-03-07 @ 20:13:33
Postat av: Ulrika och Russin

Så glad jag blev när jag såg att du skrivit lite igen. Vi är naturligtvis också med dig och håller tummar och tassar allt vad vi kan!

2011-03-08 @ 07:25:09
URL: http://flatonline.at

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0