Snö eller inte, är det fotboll så är det!

Myran spelade träningsmatch med Mariebo idag och faktiskt var det riktigt skönt i solen. De vann med 1-0, det var riktigt kul!

Denna veckan har jag nästan inte sett Gunde. Det har varit något varenda kväll känns det som. Känns så där när vi ska på valpkurs imorgon. Jag avskyr själv när folk kommer på kurser och inte har tränat. Samtidigt brukar jag tänka så här - ja, ja det är ju du som förlorar mest på det. Det lilla såret på hornhinnan bidrog till att tiden fick användas till annat än att träna. Såret är läkt och grabben är friskförklarad när det gäller ögat. Skönt!

Charmige Gunde traskar in på djursjukhuset och tycker det är helball. Go han är. Lite kändis nästan, personalen hälsade honom välkommen och sa fina saker om honom. Surt bara att vara kändis på ett djursjukhus.

Nu mår Gaston skit. Han äter ingenting och har inte gjort det på två dagar. Löptikar??? Jag håller på att bli galen på honom samtidigt som jag blir orolig. Han är pigg och väldigt, väldigt på... hela tiden. Suck!

Själv hade jag en fantastiskt rolig kväll här hemma igår. Mina jobbarkompisar var här och vi skrattade hysteriskt hela kvällen. Vi hade verkligen skitroligt. Härligt!

Nu ska jag ladda batterierna för morgondagens valpkurs.

Ha de´!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0