En snabbrapport på lunchen

Gunde sov gott hela natten. Själv vaknade jag x antal gånger och var tvungen att specialstudera så han verkligen "bara" sov...

På morgonen var han sitt vanliga jag och grejade med lite av varje innan vi for till dagmatten. Två lägesrapporter från den bästa dagmatten man kan ha är att - Gunde är lika busig som vanlig. Phu! Nu hoppas jag han fortsätter med att riva huset hos Nilla eller åtminstone far runt som det troll han är.

Upps lunchrasten slut, måste jobba. Gaston och jag ska ut till ett boende och träffa ett gäng härliga människor!

Kommentarer
Postat av: Ulrika och Russin

:-) :-) :-)

Kramar och nospussar

2011-03-09 @ 15:49:28
Postat av: Sofie, Zimply & Bonuz

Åååh vad skönt att han är pigg och glad igen! Han hade nog bara en tröttdag igår, vem har inte det ibland liksom?



Håller tummarna så tokmycket som det bara är möjligt för att du ska kunna släppa all oro imorgon och bara kunna njuta av att ha båda dina grabbar! Pussa på dem båda två!



Kramar!

2011-03-09 @ 20:31:41
URL: http://www.zimply.gundogs.se
Postat av: Hello

Gunde pojken! Skönt att du är busig!!! Vi finns med i tankarna i morgon och alla tummar och tassar hålls för ett gott resultat!!!

Nospuzz från syrran Zegra

2011-03-09 @ 20:56:29
Postat av: Ing-Mari

Tittar in för att se hur det går för er. Håller tummarna och hoppas att allt ser bra ut idag!!

/Ing-Mari

2011-03-10 @ 15:06:05
URL: http://www.avkopplat.se
Postat av: Hello

I dag känner jag mig lite lätt religiös...... Det finns nån där uppe!!! Puss på dig Gunde!!!

Hello och syrran

2011-03-10 @ 16:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0