Vad två flattar kan göra en dag som denna!

Man kan helt enkelt bara flana runt i tillvaron och ta sig ett dopp eller två...


Gunde simmar för glatta livet



Upp på land och



Tji hu på det igen!


Själv stod jag som en levande död och orkade knappt andas. Att vakna dag 3 med migrän, jag lovar om du tänker på den värsta surkärringen du vet så är den bitchen trevligare än mig när jag är inne i ett sånt här stim. Nu får det tamme f-n vara nog. Imorgon vaknar jag pigg som en mört samt glad som en lärka. Herre gud vad trevligt det ska bli att möta henne i spegeln imorgon istället för det spöket jag mötte idag.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: FIA & SIRI

Håller alla våra tummar & tassar för att du slipper migrän imon och även för en lång tid framöver.



KRAM

2011-06-29 @ 23:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0