Synd att just jag blivit utvald...

Utvald till att försörja Smådjurskliniken. Är det inte Gaston så är det Gunde eller tvärtom. Häromsistens upptäckte vi en liten konstig grej på Gundes ena tass. Den lilla grejen har liksom växt på sig och nu så måste den bort.



Jaha, sövas ner och operation mmm, blir ju kul framöver i detta huset. Money, money, money must be funny...

Tur vi har vår lilla husvagn. Jag har bestämt mig för att det FAKTISKT är den enda typen av semester jag vill ha. Vaddå resa någon annanstans typ Thailand? När Öland finns... Nej, i den här familjen plöjer vi ner pengarna i våra svarta familjemedlemmar och är inte alls avundsjuka på folk som åker hit och dit på semester. Vi kanske kan göra "Vi hade i alla fall tur med vädret 3" (på tal om det så var ju tvåan helt värdelös, gud vad besviken jag blev på den). Jag kan tipsa om att 3:an kommer bli skitbra, bara så ni vet.



Ha det gott! Tänker jag ha - ner mot soffan!

Tji hu!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hade du frågat mej innan du åkte till "vetten" kanske, kanske du hade sparat lite pengar ;)



Tack för din hälsning!

2011-06-30 @ 21:33:09
Postat av: FIA & SIRI

VI FÖRSÖRJER DJURSJUKHUSET, MAN BORDE FÅ KLIPPKORT & LR NÅN FORM AV EU-BIDRAG.....



2011-06-30 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0