Här skenar det inte idag...

Igår var det fest! Shit vad vi hade kul. En av mina absolut bästa vänner har fyllt 40 år, vi var några som tillsammans ordnade en fest till hennes ära. Det var det enda hon önskade sig... Hon fick vad hon ville och så kul vi hade! Det har varit lite seeeegt idag. Dessutom har vi varit på två fotbollsmatcher på raken - först såg vi Myrans Mariebo ta hem en vinst och sen fick tyvärr Ias lag stryk. Egentligen var det ungefär den aktivitetsinivån jag klarade av idag - sitta och glo...

Gaston är så jäkla uppskruvad och konstig så jag blir galen. Nu åkte fästinghalsbandet av. Inte vet jag om det har någon sådan biverkning men jag kan säga att hans hysteri har liksom inte blivit mindre sedan halsbandet sattes på. Jag ska ringa veterinär och kolla upp grabben. Något är inte bra för så här jäkla stressad som han är nu är verkligen inte normalt för den killen. Inte ens när löptikarna korsar hans nos är han så här jäkla galen. Tjuter typ när han ser andra hundar, blir kär och galen i alla. Urk, burk så jäkla jobbig han är. Vår andre lille gosse är däremot så himla smidig så det inte är klokt. Jamen då blir jag väl nervös för det. Herregud vad omständlig jag är i min hjärna. De skulle dela på stressen och det lugna så hade det varit kalas - två mer lagom flattar liksom.

Det trasslar till sig ibland säger Gunde...



Hoppas ni haft en bra helg!

See you!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin,Vilda o Kaos

Undra om det är ngt i luften???? Här finns en super-stressad gosse som snart gör mig tokig. Sån brukar han inte vara. Han liksom svävar ovan jord. Han vandrar och kan inte koppla av. Satt i kväll och funderade på om han kan vara sjuk. Han har inget fästingmedel alls(mina tål inte halsbanden längre). När Vilda hade borrelia så "gick hon i taket",hög som en lyktstolpe liksom.

Synd om dem är det.

2011-06-12 @ 21:44:29
URL: http://vildaokaos.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0