Eller den här kanske - Som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig...

Idag var det dags igen och rulla tillbaka till Smådjurskliniken. Nu gäller följande, bandage, salva och ytterligare pencillinkur annars kanske vi måste amputera tån. Vad f-n, aldrig i livet. Just nu är jag mest irriterad över att han inte fick värsta bandaget direkt. De sa ju redan från början att det var ett taskigt ställe att läka på. Himla massa svordomar skulle jag kunna skriva här känner jag.

Så här var det innan det sprack för andra gången...  Själva glipan som skymtas var idag på morgonen typ 0,5 cm bred. Så jäkla äckligt. Min lille Gunde.



Vi åkte till Bönared igår och tröståt. Eller ja, de andra käkade jordgubbstårta, jag snodde Anders jordgubbar och var präkto med en kopp kaffe. Men kära nån vilket jättemysigt ställe. Rekommenderas varmt!

Myran med bricka


Ia hittade också massor av mums. Kusin Moa syns i bakgrunden.


Hundarna var med och skötte sina tassar väl.

Vill du lyssna på en go låt med Adele, tjejen med den fantastiska rösten. Så skön...

http://www.youtube.com/watch?v=FlsBObg-1BQ&feature=related

Nu ska jag bita ihop till fredag sen ska jag le... guess why?

Ses när vi syns!

Kommentarer
Postat av: Ulrika och Russin

Stackars Dej och stackars Gunde :-( så tråkigt för er. Skickar en krya på dig kram till er.

2011-07-12 @ 13:10:51
URL: http://flatonline.at
Postat av: Anki, Lea och Chokladbollarna

Usch stackars Gunde! Inget roligt ställe att grejja med. Hoppas att det läker fint nu då. Jag hade oxå snott jordgubbarna!!! Tårta kan jag vara utan:).

När har du vägarna förbi här då? Efter alla semestrar kanske?!

Ha en go dag och krya på till Gunde!

Kram

2011-07-12 @ 17:58:48
URL: http://ankislivplandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0