Nu velar vi vilt - Gandhi eller Gadden???

Helenes förslag på Gadden var ju vansinnigt roligt. Gandhi eller Gadden??? Gadden är lättare att säga... hm. Får testa lite och se men absolut att Gadden ligger ruskigt bra till.

Ia har tagit massor av bilder idag efter mitt bryt igår.

Gadden himself!


Goaste magen


Sötaste söt


Det är jobbigt att äta - måste ligga...


På spaning i ett fotspår


Utmattad efter en strid med kaninen




Giv mig styrka//Gaston


Gasse har varit på jobbet idag och det himla kul när det första en av de äldre frågar är - var är Gaston? Är han med idag? Sen tränade de på att Gaston skulle gå snyggt och prydligt bredvid rollatorn till vänster om mannen och till höger om mig. Oh my god! Helt fel sa Gaston, jag ska vara till vänster om henne där. Till slut efter x antal vändor så klarnade det i flanens hjärna. Ok, jag går väl med honom då... Glad jag blev.

Nu ska jag ner och pussa på en liten och en stor (båda med fyra ben)!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Sofie, Zimply & Bonuz

Gud så söt man kan vara! Ja, Gaston alltså! ;) Båda två såklart! Fast jag röstar fortfarande på Slumpen! Tycker det är ascoolt!



Kram!

2011-01-10 @ 20:58:12
URL: http://www.zimply.gundogs.se
Postat av: Ulrika

Sötis !!!



Personligen tycker jag att det är lite småjobbigt att ha för lika namn GAston o GAdden o GAndhi..



IZac o tIZzla är till och med för lika, tycker nästan lite synd om Tizzla ibland om man typ säger Izac gå o lägg dig (speciellt om man är lite småirriterad ;) )... Tizzla som redan ligger håller på att krypa genom golvet .. ja du fattar va?? Ofta när jag vill Izac nåt så lyssnar hon för att det är samma stavelser i. Inte alltid så bra så jag röstar på Slumpen!!

2011-01-10 @ 21:35:50
Postat av: Susanne

Himla söt är han. Lite spanielaktig är han minsann. Du vet väl att Gud gjorde valpar så söta bara för att vi ska stå ut med dem? Klart han ska heta Slumpen. Kram på dig Susanne

2011-01-10 @ 21:44:43
Postat av: Anna Engström

Men Ingmarie, hur gick det här till? Bläddrade lite bland valpbilderna på B-A:s hemsida och såg plötsligt lilla du bakom en valp! Lycka till! Kanske ses vi på några prov/tävlingar framöver.

2011-01-10 @ 21:55:17
URL: http://kaxeojazz.se
Postat av: Anneli

Instämmer med ovanstående: Gadden och Gasse är väldigt lika...

Och du, kom ihåg han med två ben, han kan behöva en puss eller två han med! ;)

2011-01-12 @ 10:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0