Nu ska vi åka på lördag för att TITTA!

Vem, jag undrar vem, försöker jag lura? En liten Gunde kanske får bli en liten Slumpen? Eller vad ska man kalla detta. Ärligt talat jag är verkligen en velig själ och vet knappt själv hur jag har det. Hur som helst, skulle vi ta valp nu så är hundvakt klart fram till hösten.

Längtar till lördag när vi ska åka och hälsa på. Jag kanske inte alls vill ha någon och de kanske inte alls vill att vi ska ha någon, valparna kanske flyr åt alla håll för att slippa träffa oss. Vad vet man? Eller så kanske vi har en med oss hem...

Migrän i hela huvudet men glad i hela hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Cissi och Lipton

Åh vad spännande!! :D Du vet att man inte bara kan titta va? En liten Gunde låter hur mysigt som helst! Mys ordentligt med dom små på lördag, du kommer säkert få allihop i knät!

Kram från oss!

2011-01-04 @ 20:46:15
URL: http://www.hapenidi.se
Postat av: Sofie, Zimply & Bonuz

HEMSKT asociala och otrevliga var de när jag träffade dem... Samma sak med uppfödarna... ELLER INTE!!! Klart du kommer få med dig en hem! Kommer bli jättebra!



Kram!

2011-01-04 @ 20:58:54
URL: http://www.zimply.gundogs.se
Postat av: Ulrika

Åh, så kul och spännande men vart ska ni åka o titta?????????

2011-01-04 @ 21:57:28
Postat av: Ulrika igen

Jag hade mina aningar och nu har jag funnit svaret ;) Kommer bli kanon!! :)

2011-01-04 @ 22:04:36
Postat av: Anneli

Åh vad härligt! "Bara titta.." Ha-ha, se till att ni bara får med er EN hem...! ;)

2011-01-05 @ 09:49:02
Postat av: FIA, SIRI & WIRRA

VI ÄR FULLT ÖVERTYGADE OM ATT DU KOMMER ATT ÅKA HEM MED EN LITEN VALP! UPPF KAN INTE FÅ EN BÄTTRE VALPKÖPARE ÄN DU. DET GÅR INTE ATT "BARA ÅKA ATT TITTA" DET VET JAG AV EGEN ERFARENHET. ÖNSKAR DIG ALL LYCKA TILL!!!



KRAMAR & TASSAR

2011-01-05 @ 11:24:27
Postat av: Lotta

LER



Tror du jag hade skrivit som jag skrev när jag VET att de kommer överfalla dig och slåss om att bli LEKarebo ;)



Lycka till med valpTITTEN... ha ha



KRAM

2011-01-05 @ 11:54:33
URL: http://www.friden.de
Postat av: Anki och Lea

He he... Bara titta?! Jo tack jag vet hur det brukar vara att bara titta av egen erfarenhet..... Varför tror du vi får hem två valpar??!! Men du kanske är starkare än jag.... Lycka till med valpköpet!!

2011-01-05 @ 12:05:04
URL: http://ankislivplandet.blogspot.com
Postat av: Sofia J

Du gör ju det precis mest livsfarliga man kan... "Bara titta"... Men vi håller alla tummar och tår för er. Lycka till, gå på mag-känslan och håll oss uppdaterade om vad som händer. Allt gott i snöyran!

2011-01-06 @ 12:38:55
URL: http://www.pesojo.com/wordpress
Postat av: Susanne

Svart, päls Som ej går att borsta ur. Bits gör de säkert också. Hör dåligt dessutom. Inte rumsrena . Käkar skor, ju dyrare desto bättre. Med andra ord ställer de bara till en massa elände som ursäktas med en himla massa kärlek. Den enda kärlek man kan köpa för pengar är ju en hundvalp

2011-01-07 @ 23:22:56
Postat av: Bittan & Bert

Så kul att du föll för vår kille!! Ska bli såå spännande att få följa er!!

STORT LYCKA TILL med guldklimpen!

KRAMEN//Bittan & Gänget

2011-01-08 @ 15:09:47
URL: http://www.bez-amis.se
Postat av: Karin Menta & Luna

Risken var väl inte skitstor att du inte skulle gilla valparna eller att de eller Bittan inte skulle gilla dig så självklart att du skulle ha en liten Slumpen med dig hem. Det blir säkert kanonbra! Lycka till med lillkillen!

2011-01-08 @ 21:01:43
Postat av: Helene R

Åka o titta... säkert! ;-)



In med bilder nu på underverket!

Kram!

2011-01-09 @ 09:17:01
URL: http://www.123minsida.se/Helene1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0