Nu drar vi till fjällen

Jäpp, det är inte bara Gunde som tänker att saker och ting inte är omöjliga. I min värld är det tamme tusan på gränsen till omöjligt att vi kommer klara att åka med en tjutande mistlur ända till Sälen. Vi får se vem som tröttnar först...

Idag har jag haft som uppgift att få fram alla grejer som ska med. Anders jobbar nämligen. Men inte tusan får jag ur tummen. Icke, jag är ute och ser mig omkring i trädgården stup i kvarten med en kissnödig valp, sen måste valpen pussas på, lekas med, tränas lite och sen måste goe Gaston få sitt. Det blir helt enkelt ingen tid  över till tråkiga saker som att packa.

Trädgården blir noga inspekterad av en liten Gunde



Nu börjar han bli modig den lille och stegar med bestämda steg omkring i trädgården.


Här hängde han på Gaston och plötsligt var han i grannens hage.


Öh, nu känns det långt borta. Tror jag piper hem igen...


Här är jag!




Mycket kort på Gunde tycker vissa.


Imorgon sticker vi iväg på en vecka. Ska bli jätteskönt (förutom bilresan som jag INTE ser fram mot). Jag hoppas Anders brorsa har med sig dator annars kommer jag ha abstinensbesvär om några dagar. Här kommer det nog vara hyfsat stendött i alla fall.

Ha det gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0