Hur gick detta till???

Jag har varit hemma sedan 21 december och jag kan inte fatta hur i helsicke gick detta till? Nu kan man tro att man skulle vara nöjd över att varit ledig så länge MEN jag skulle lätt kunna vara ledig till nästa helg. Mina lediga dagar har bestått av mycket plugg och att använda hjärnan är definitivt tröttande - det vet väl alla?

Nåja, tur jag har ett kul jobb och mysiga jobbarkompisar (speciellt en svart en...). Det ska jag tänka på när klockskrället sätter igång okristligt tidigt imorgon. Mamma mia, hur ska jag orka gå upp? Sen vet man ju att det tar typ en halvtimme på jobbet så kommer man inte ens ihåg att man varit ledig.

Nu är det färdiggnällt om detta. Min hjärna går för högtryck angående detta med valp eller inte? Alltihop är någons fel som hade lagt ut kanonvalpar på sin hemsida.
Varför kan jag inte surfa runt på modebloggar eller något annat mindre intressant. Näe, då susar jag runt bland hundsidor och så bara var dom där... Oh my god!

Egentligen är det verkligen ingen panik med att köpa valp på något sätt men ni vet när det bara suger till i magen och man bara känner men...

Jag har gett veligheten ett ansikte. Jag har en kompis sedan många år som aldrig någonsin kan bestämma sig. Det spelar ingen roll om det är blommor, kläder, tidning eller välja tv-program. Hon är hopplös och jag har alltid garvat gott åt henne. Nu så plötsligt förstår jag precis vad hon ALLTID går igenom. För- och nackdelar, går det eller gör det inte?
Anders kommentar när jag kollade läget var - när ska du hämta den då? Men tack så jäkla mycket. (Egentligen är detta jättekonstigt för han brukar liksom vara den som drar ut på saker och ting innan det blir något beslut - typ köksrenovering tre år).

Jag får helt enkelt sova på saken.

God natt och maybe baby vaknar jag med en kristallklar lösning.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Kristallklart i dag baby?? Moahahaaa.... ;-)<3<3

2011-01-03 @ 08:51:41
Postat av: Lotta

fniss fniss fniss

Inget mer velande nu bruden ;)



KRAM

2011-01-03 @ 23:56:03
URL: http://www.friden.de
Postat av: Bittan & Bert

TACK för nyårshälsningen & dina rara ord om våra valpar!! Vi är sååååååååååååååååå GLADA!!!

KRAMEN

2011-01-04 @ 07:06:47
URL: http://www.bez-amis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0