En sån himla kul lydnadsträning det blev

Gaston var som en dynamit och allt utom skallet fungerade kalas. Härligt! Skönt med tanke på gårdagens mindre lyckade spår...
Gunde, den lille filuren, han tränar på med sina valpgrejer. Jaktträningen är det som får minst tid. Tappat inspirationen en liten aning eller motivationen kanske är det rätta ordet. Hoppas jag hittar den imorgonkväll efter veterinärbesöket. Fy för den lede säger jag. Är det något tokigt med Gunde så vet jag inte vad jag gör.
Håll tummarna, vi behöver det!

Kommentarer
Postat av: Bittan

Vi skickar största kramen & håller alla tummar & tassar vi har!!! KRAM/Bittan

2011-03-01 @ 05:27:37
URL: http://www.bez-amis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0