Stånk, pust, stön...

Jag har fullständigt gett mig hädan till allt som kommit i min väg - det har slunkit ner skinkmackor, tjälknöl, potatisgratäng, julgodis, pepparkakor och ännu JULGODIS! Äckligt men jättegott.

Stånkade iväg och la spår idag med Martin och Helene. Skitkul, båda grabbarna skötte sig, ja förresten det gjorde Knuffa och Poppy med. Missade väl några pinnar här och var men inte Gunde faktiskt, kul!

Uppletandet - igår gjorde jag ett litet pytteuppletande hemmavid och då var Gaston som en överjäst jultomte och travade runt i rutan så till och med Anders undrade vad tusan det var med honom. Seg som en kola. Idag var han sitt gamla vanliga jag. Tjoho, for runt i rutan som ett jehu och hittade grejer. Gunde skötte sina tassar han med. Herre jösses vad kul det är att Gunde förvandlats från en seg Ferdinand till en alldeles vanlig flatte med full fräs. Det gillar jag.
Jag  gillar däremot INTE att jag ska gå upp kl 05.45 imorgonbitti. Orka det? Men fy, fattar ni, jag ska verkligen gå upp så tidigt. Usch!

Nu ska jag päsa och kanske eventuellt äta lite när jag ligger där i soffan. He, he, he kommer sluta som en jultomte. Blir bra extraknäck nästa år. Lite synd att det blir badsäsong däremellan bara.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0