En liten och en stor





Helt galet fort har denna vecka gått. Gunde har jag knappt sett röken av. Han är hos sin plastmamma när jag jobbar och i måndags var Gasse och jag på lydnadsträning, igår var jag på fotbollsmatch och nu sitter jag här. Måste gå ner och pussa på honom en liten stund, så han inte glömmer mig alldeles. Vi har avslutning på valpkursen på söndag och träningen är noll, zero, nada absolut ingenting. Imorgon ser jag honom inte heller för då har Helene och jag vår tävlingskurs och sen är det liksom fredag. Jaha, det blir till att bita ihop och se glad ut.

Har ÄNTLIGEN kommit med på en spårtävling. Martin, den rackans turkorven, har anmält till tre och kommit med på tre. Värnamo here we come! Martin, känn ingen press

Kommentarer
Postat av: FIA & SIRI

VA DÅ INGEN TRÄNING??? OM JAG KÄNNER DIG RÄTT SÅ HAR DU "HITTAT" EN LITEN STUND FÖR TRÄNING OCH JAG ÄR FULLT & FAST ÖVERTYGAD OM ATT DU & GUNDE STRÅLAR & SKINER & GLÄNSER PÅ AVSLUTNINGEN!!



KRAM

2011-04-13 @ 19:44:38
Postat av: Ulrika

Se där ja :) nu kom liite tur till er också.



Lycka Till!

2011-04-14 @ 12:14:52
URL: http://www.12tassar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0