Jag borde...

Göra massor av grejer som att plugga till exempel. Men det var väldigt vad det är svårt att komma igång. Jag hittar på allt möjligt, typ klippt tassar och klor på Gaston. Han är fullständigt övertygad om att hans sista stund är kommen när detta projekt pågår. Fjant! Sen tog jag mig an lilla fröken krull som är hemma på visit. Att hon tycker det är apjobbigt fattar jag däremot. Det ska badas, fönas, kardas, klippas och klippas lite till. Så gnäller Gaston...

Det är snö i massor everwhere! Hörde att det var ännu massa mer på andra sidan Vättern och jag som tycker det är tillräckligt som det är på denna sidan. Tröttsamt är det med. Försöker tänka, att massor av kalorier försvinner, i rena farten när man försöker pulsa fram i tillvaron men det är inte mycket till tröst. Man fryser som en galning när man börjar gå, eftersom det blåser och viner snö överallt. Sen när man pulsat runt en stund håller man ju på att svettas ihjäl för man så klart har för mycket kläder på sig. Ja!!! Jag är gnällig.


Lilla söta Sanny


Ett snöigt Lekarebo


Vi skulle kunna ha någon form av frågelek, gissa bilen???


En liten och en stor i snön


Gaston förstår inte alls vad problemet är, han tycker livet är skitball.


Nu ska vi kana iväg till Huskvarna. Bara hålla tummarna att vi glider på vägen och inte av.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad brukar du säga: bryt ihop och kom igen! Snö är ändå trevligare än regn och lervälling... Rena hundar och världen är åter igen ljus och vänlig! Och belöningen i form av filt och varmt te/choklad efter fullbordat utomhuspass är nästan oslagbart! ;)Kram!

2010-11-29 @ 14:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0