Ny miljö med hysteriska störningar!

Vilken kul träning vi fick till idag. Ett helt nytt ställe med mycket märkliga saker på planen och dessutom hade kanadagäss haft vänligheten att släppa en och annan (faktiskt äckligt många) högar.

Gaston och Knuffa var som dynamitladdningar, Åsså framstod som den coola killen idag. Hur som helst, träningen blev bra och jag tror nog att vi alla tre tyckte det gav oss en tankeställare... Åtminstone fick jag det. 

Glad är jag att jag inte står ensam med mina funderingar. Shit, nu kör vi!

En liten läbbig tenta är på gång igen och min hjärna vill verkligen inte vara med. Hur kan det bara bli helt tomt därinne? Totalt tvärdrag! Jag som ska träffa en kurskompis imorgon och då ha med mig stora tankar och funderingar. Gulp!



Kommentarer
Postat av: Agge

Kan du dela med dig att det nya upplägget inför fria följet??? Vi har också lite problem där.....



Klart man får en tår i ögonvrån då de tycker ni är så duktiga!!!! Ta åt er och njut!



Kram



/Agneta

2010-05-08 @ 17:25:22
URL: http://www.nogg.se/tyra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0